let me be myself



lycka till på lördag alla! jo som ni ser så går jag fortfarande i rött och vitt, verkar gilla dem färgerna eller vad säger ni? hade match i ons som jag kunde ha fått spelat men är sjuk... tack för den hun... dock så förlorade vi så va kanske lika bra he-he.

va skola i måndags som sagt sen träning och sove. i tisdags så var jag hemma pga sjuk, pluggade lite oså. sen kom wille och sov här. va skola på onsdag i en lektion sen åkte jag hem och va med wille. åkte sedan och kollade på matchen och fotade oss som ni ser ovan. sen torsdag va jag också hemma för att vila, lite plugg oså.

och idag äre fredag och hade en lektion idag och sen en till fast då fikade vi bara, sen gick jag och tjejerna ner och åt på rutiga och gick på stan innan vi gick bort till sjöslaget där ah .. gick väl inge bra för barn och fritid men men. och kallt som satan. kom hem för ett tag sedan, ska snart duscha och börja göra i ordning mig lite innan jag ska ta bussen till kramfors och va med några, troligen fest. men får se hur jag gör eftersom jag är sjuken. får väl höras efter helgen som vanligt he-he. love.

saknar dig. rip. 99 och 111 dagar. så långt bort. love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0