king of pop


en liten ändring tjoho.. denna vecka har det varit så fint väder så jag har solat nästan varje dag wiho. även varit på stan och sånt. wille har även bott här denna vecka så har vart med han på kvällarna. men nu äre fredag och jag sitter hemma.. mja vart inte som planerat ikv men så äre. imorn blire troligen smitingen på dagen sen får man se. kanske åker upp till stugan om jag orkar / inte har nå annat att göra. se på film nu. love

ps även om jag inte var nått speciellt fan av Michael Jackson måste jag säga att det inte var en rolig nyhet. han har haft lite knepiga grejer för sig men vafan.. King of Pop kommer han alltid att vara!!


blir nog inte riktigt sådära bränd här i sverige
som man vart i thailand första dagen haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0