just like a rossseeeeeeeeee


gjorde bara ena provet som jag klarade, men om jag vill så kan jag göra det andra nästa år så det är lungt. och matchen gick riktigt bra, vann med 2-1. snel och hjelper til jahhh? jo ni. näe men det gick bra och var väldigt kul att va tillbaka igen. lite bättre kondis sen äre helt perfekt hehhh.

igår så började jag åtta pga prov som dock va klart på en halvtimme. sen fick man vänta på att vårkalaset skulle börja ute på skolgården klockan tio. kunde lika gärna gått hem eftersom det regnade... men men. pluggade och gjorde klart nå inlämningssaker så nu är jag någorlunda klar. en sak kvar men vetefan om jag hinner göra den eftersom att nu ska jag snart till min kusin och fira henne för hon har tage studenten. woho två år kvar för mig själv... åhnej..

idag så började vi klockan tio och städade ut skåpen, sen fick vi visst gå hem?! så vi gick och åt sen åkte jag hem och då kom wille. och nu som sagt så ska jag åka till kusin. hoppas dem bjuder på nå gött då. skolavslutning imorn iaf. lär hinna skriva innan man drar ut under hela helgen. vi lär ses på kramfors stadsfest under lördan iaf, men fredan är oklar. love


längtar till den riktiga sommaren kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0