glad midsommar folks


om nån halvtimme/timme kommer min fader hem från jobbet och då ska jag va packad och klar för att åka till stugan och sova där ikv. får sällskap av w så det blir kul :). sen så äre midsommar på fredag så troligen på dagen blire att följa med familjen och några vänner till dem och mysa vid nån midsommarstång som finns på "byn" där vi har stuga. sen så vet jag inte riktigt vart jag och w ska men antingen till hans familj oså eller till therese och massa andra peoples. sen på lördagen så har jag namnsdag (!!) så då ska jag väl tillbaka till stugan och äta lite tårta osådära. sen blire väl skjuts hem om jag inte stannar där. måste köpa massa mat och grejer haha fyfan. sen blire kanske sälsten på kvälla om jag hört rätt heh...

men nu ska jag packa ihop lite grejer då sen försöka övertyga pappa om att vi kan ta en snabbis på stan så jag kan köpa lite grejer haha :) hoppas ni får en bra midsommarhelg om vi inte hörs nå mera, eller träffas för den delen. love

ps. hoppas jag får ett glatt samtal/sms däre står happyhappy namnsdag av er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0