because the night


hayyyy vart fest i kramfors ändå. en riktig en. usch inge fin blandning jag hade den kvällen. men sen på lördagen så vaknade man upp hos wille och va med han tills min fader kom runt tjugoett noll noll. såg på film osånt innan det var dags för the beddd. på söndagen så vaknade man lite senare än planerat så han bara göra iordning mig och dra iväg och kolla på fotboll där hff spelade lika. sen hem och äta och plugga litt.

nu är sista veckan inne och jag känner mig väldigt stressad, men det löser sig nog. i går så började dagen med att baka tårtor till treorna i bf, pga studenten. sen vare nå lektioner och lunch. sen drog vi ner och kollade på danserna studenterna visade upp. fyfan va bra vissa va hehe. sen drog jag på träning kl fyra och vart uttagen till match ikväll. sen vare bara duschning och lite plugg oså.
och idag vart det en hemmadag för vi hade bara nå fula lekar med bf och det orkade inte jag gå på, bättre att va hemma och plugga lite. sen klockan sex så ska jag iväg och spela med bik (ahjo.. hm vetefan), matchen börjar sju. vill inte ens men får väl hjälpa till med det man kan.. sen kommer wille och ska sova här så det blir nog en bra dag ;D

har dock två prov imorn som jag snart ska plugga till. så nu tänkte jag gå ut i solen (!) och plugga till dem. love :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0