to the kind lover in the box


det blir birsta idag (00:45) måndag istället. det ryktades om att det skulle bli ganska skapligt väder igår söndag satt. och idag skare visst regna så om några timmar ska jag upp och åka till birsta. hoppas jag hittar det jag ska. men det vetefan alltså. tror det blir en - - - - iaf men den andra vetefan, kanske en - - - -.

dock så åkte jag som sagt till therese på fredag kväll och sov där. vi såg på film, myste oså bara :) mycket skönt. sen solade vi typ hela lördagen. efter ett tag kom wille och efter ännu ett tag kom ulla. sen åkte wille så vi fixade mat och sen gick vi till snibben (ni ska se mina skavsår nu, nyjävla skorna skavde fint utan strumpor..). tog ett snabbt dopp och träffade även på några andra så. sen gick vi hem. så jäkla fint väder så man ville ju bara vara ute. sen så kom wille efter nio halv tio nån gång och hämtade mig så vi åkte hem till han oså. mys. sen så va jag där till middagstid på söndag sen åkte jag hem. fixade mat, duschade, städade lite lätt oså. tråk. men nu ska jag väl sova så man kommer upp i någorlunda tid. love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0