bombay, american life


lite enkelt si så dära: harry potter sög nå jävulska haha. sen så hade mamma kommit hem från stugan en stund så då handlade vi lite sen skjutsade hon hem oss. somnade inte förens halv två tror jag. kul att kliva upp sju och jobba, inte min starka grej faktiskt, men kom upp förfan, starrrkt gjort!

sista jobbdagen va idag och hur skönt känns det inte nurå?! nå förjävliga. så ska "fira" det med att åka till therese och .. vetefan vad vi ska göra men det brukar lösa sig haha. dock är inte det förens nio så ska väl dra i mig lite mat nu, duscha, packa litt oså sen blire väl att fundera över mina kommande köp.... beslutångest som satan.... ska till birsta/sundsvall på sön så hoppas på att jag blive lite klarare i huvet.. men som sagt mmm-mat. love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0