shine on


i tisdags så gick jag ut och fotade litt, försökte lära mig kameran. det gick sisådära.. dock äre så tråkigt väder så man blir ju inge annat än depp. men sen kom wille och sov här. va även barnvakt åt lillasyster. såg på film, myste oså bara. sen åkte hon på onsdags morgonen och vi såg på film oså. drog ner till stan och träffade eddie och peter. drog sedan hem och åt blabla sen åkte han hem med nio bussen.

och idag skulle jag ha vart med therese men hon behövde visst jobba så det vart ju inget av. men ska åka och träna runt fem så det va nog lika bra kanske. sen får vi se vare blir. men nu ska jag fixa lite mat och sen se på en film och sen ah .. träning i det finfina regnet då....... love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0