the town of party..?


i fredags så vare ju som sagt stadsfesten här i härntacity så först så drog jag och dem nedanför på bilderna till celinas kille och var där och förfesta litt. sen så drog vi vidare en liten stund bara förbi hos en annan fest och sen ner till staden för att se på h.e.a.t men dock så hade vi kollat lite fel på tiden så kom när allt va slut typ.. plus att leran va överallt. när man kom hem fick man ställa sig i duschen med kläder och skor på. skrattade åt dem som hade tygskor osv haha. kul att få rent det ;D. menmen va inte så jätte kul pga så jävulska dåligt väder. regn, lerigt och bara allmänt tråk haha. så jag, lina och wille åkte hem till mig och åt lite. sen så drog lina och vi gick och la oss.

sen på lördagen så vare mycket mycket bättre väder så då vart man pepp pepp dock så va min skjuts lite sen in till stan. men träffade till slut therese och jessica så vi gick till nått hotell där nå tjejer va och förfesta så det va perfekt. dock har jag inga bilder från det. bara nå jag fått från andra som knäppte finfina bilder på mig haha. sen gick vi ner och ställde oss i leran (ja mycket lera!..) och lyssnade på BWO oså. satt i öltälten, svenssons osv så det va kul. träffade massa people, gamla och nya satt mycket kul. sen vare tänkt med lite efterfest men klockan hade blive fyra så orkade inte dra nånstans så delade på en taxi med madde och jonas.

söndagen så så tog man det lungt oså. trodde vi skulle ha träning men det va visst ingen så wille kom och sov här. myste i sängen hela måndagen typ. tills fyra när hans skjuts kom. sen vare bara att bege sig på träning och vart inte så mycket mera. och idag tisdag så kom min mamma hem så vi åkte och handlade så nu klarar jag mig ett tag till haha. och nu ska man fixa lite mat och sedan dra iväg på match. japp.. min första match för iår haha.. känns inge kul alls om jag ska va ärlig. kommer gå åt satan. nyss börja träna riktigt så har ingen kondis alls typ haha. menmen... fixa mat vare love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0