stugan är välbesökt


mja jag åkte upp till stugan ändå. therese va sjuk också satt. plus att jag hade börjat fått ont i halsen.... inte bra!.. eftersom det regnade (ös regnade!!) lite då och då under matchen så vart man kall. troligen därför min halsont.. menmen. vart dock lite sent man kom upp innan mamma va klar med allt. men fick gomat och fint väder när man kom upp satt det vart riktigt bra. sen kom även wille upp och då vart det bad i badkars-poolen-grejen hha.. i flera timmar! va som ett russin när man klev upp. sen vart det efterrätt och tvtittning.

sen vaknade man ganska sent så va bara att gå ner och fika lite sen gick vi ut och solade ett tag. mycket mycket skönt! längesen man såg solen. sen vare dags för mat och egentligen vare tänkt att jag skulle åka hem och träna men vaknade med en riktig ont i halsen och täppt som satan så kände att det va lika bra att vara hemma. så vi skjutsade hem wille och sedan följde jag med mamma ner till birsta där hon skulle köpa nå vattenskidor. dock vart det ganska sent så hittade bara en tröja och hårfärg satt. men det ska man ju vara nöjd över;P.

sen följde jag med tillbaka till stugan och sov där. så nu ska man äta lite sen lunch och sen får man se. ikv kommer det lite främmande som ska äta oså här. och wille kanske kommer också. idag vare tänkt att det skulle bli vattenskidor men pga vädret så hoppar vi över det, så imorn blire kanske det ist. dock troligen inte för mig... vaknade med ännnnu mera halsont idag satt. inge inge bra!! jag som precis komme igång med fotbollen... love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0