sandy beach


igår vart det en promenad i solen som tittat fram nu några dagar lite då och då (helt otroligt!), ganska varmt ute faktiskt. och idag äre jobb som vanligt. men näst sista dagen nu så snart äre klart. fast hade hellre kollat (eller kanske vart med heh) på beach fotbollen nere vid hamnen som nån fotbollsförening har fixat. va förra året också men var icke där då heller haha. hade vart skönt nu i den (halv-) värmen som är.

men om snart 1,5 timme så slutar jag och då ska jag hem och äta, duscha oså sen åka ner till stan för att gå på bio. ska se harry potter haha. kommer säkert va fullt med folk. jag och dem som är sju år typ ;; nice. tur att wille är snäll och följer med haha. men nu ska jag fixa några "prisskyltar" som jag är så duktig på att göra, faktiskt! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0