rain. work. rain. work.


jobb jobb jobb jobb .. fan va tråkigt det kan vara ibland haha.. jobbar ju dock hos min pappa så det är ganska soft ändå. bjuden på mat varje dag, svarar i tele och städar typ, sen finns det inte så mkt mera man kan göra. inte jag iaf. så tog en liten paus nu från städningen för att skriva litt haha. igår och iförrgår så sov wille hos mig så det har ju vart mys. dock så har jag ju jobbat så .. men aja. börjar ju åtta och slutar fem så är ganska drygt haha.

men sen när jag slutat så ska jag packa ihop lite grejer och åka med pappa upp till wille, får se om jag stannar till i stugan först och hälsar på mamma haha :) men sen ska iaf jag va i willes stuga hela helgen så lär ju stanna ute i min stuga på sön och sova där för att sedan åka in med pappa och jobba ännu en vecka.

fick veta idag att jag ska få litttt pengar av min snälla moder och far så jag kan köpa lite nytt. mobil, kamera (ja min älskade kamera har ju inte kommit fram än så..) oså :) då behövs ju lite pengar haha. dock så göre ju inget spec att jobba nu i detta skit väder. regn. regn. regn. hoppas att det blir bättre nu till veckan som det verkar ska bli :) aja lika bra att fortsätta så jobb-veckan kan va över nån gång.. love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0