out of this club



ni ska bara veta vad jag har haft ont i magen idag .. vart jätte nervis och på helspänd hela dagen gah. har fortfarande inte gått över för nu känns det som att man valt fel.. satan haha. näe men det blir nog bra när man lärt sig den oså. vart en Olympus e-520 med en 14-42mm 1:3.5-5.6 och en 40-150mm 1:4.0-5.6.

och sen så fick man med extra batteri och nån kameraväska oså satt det va ju perfekt, lite stor väska men äsh det funkar. vart så tillslut. va nog på samma ställe i fyra timmar idag för att försöka välja rätt.. valde mellan en canon 500d och olympus då och då vart det så. funderar på ett macro objektiv sen men det kommer då.

sen köpte jag inget spec, ett par skor fick dock följa med hem lite snabbt. hann inte gå i nå klädaffärer eller så för skulle köpa massa tekniska prylar ist. synd haha. och ingen mobil heller. men ska beställa ist för fanns inte den jag funderat på satt. menmen. nu försöker jag lära mig kameran lite och har även sett på nån film oså. snart dags att sova .. lär ju bli om nå timmar men gonatts. love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0