going wrong


på fredagen så åkte jag och lina ut på smitta och träffade alina och kim. skitväder så vi åkte hem nästan lika snabbt. följde med på några ärenden som lina skulle fixa sen hem och städa lite oså. sen vart det lite fest här hela kvällen. emelie, therese och patrik sov över sen åkte de tidigt på lördag för då skulle jag dra upp till stugan med wille för att hjälpa mamma och pappa att hålla i nån "stugfest" som vi kallare. mer än 50 pers hos oss haha. va lekledare osv blabla. sova gött sen och vakna nåååågot sent haha. wille åkte hem efter ett tag och jag stannade för skulle ändå upp och jobba på måndag, så åkte in med pappa då.

denna vecka och nästa blire jobb för mig. känns drygt. men pengar behövs som sagttt. hoppas man kan få lite tid för att hinna åka ner till birsta. det behövs också ahah. men idag äre tisdag och jag hade tänkt dra ut och springa men .. ah det spöregnar så vetefan om det är så smart. nu när man väl är frisk lixom haha. eller nästan iaf... men ska dra på en film nu sen äre väl dags att sova... zzz... love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0