flowers and queen bee



va ute och fotade för några dagar sedan, ja med nykameran ja, några resultat . och ja jag vet, texten on the picturessss is biggg. men orkade inte ändra och jäklas just nu, för nu äre the bed som gäller. dock innan :

va ju som sagt match, och jag är ganska nöjd med min insats (det gick åt helvete men jag fortsatte ändå! det är bara pluspoäng från min sida satt..), började i startelvan så det stärkte ju självförtroendet lite. det sorgliga är dock att vi förlorade med 1-2, menmen. får väl hoppas att det går bättre på lördag.
sen när jag kom hem så ställde jag mig och bakade! ja ni hörde rätt! jag bakade nå så jävulska gott. kan inte riktigt beskriva vad det är men typ som en kladdkaka fast i långpanna och mycket "fastare" än en kladdkaka lixom (en kladdkaka utan kladd haha....) och sen nån kokossmet ovanpå.. jah det är godare än vad det låter faktiskt.

imorn blire antingen att bjuda min kära familj på lite bakning (och i utbyte så får jag middag i hope, och kanske ett dop i "pool-badkaret" i stugan heh..) eller så ska therese komma hit. beror lite på vad det blir för väder oså. för vill faktiskt (ja faktiskt) åka upp till stugan om det är bra väder. speciellt eftersom therese är lite sjuk (och jag vill inte bli smittat!) och vi skulle nog bara mysa inomhus till litt film oså. ta vara på vädret lixom! men man får se hure blir.. men nu blire the bed. love

btw jag har genomskinlig bakgrund så bilderna får lite sämre kvali pga det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0