cooking for hungry kidsss


ibland blir man ju bara för stolt över sig själv. ja ni kan ju se under. det smakade t.o.m bättre än vad det ser ut. fem av fem lixom. bor man lonely så får man fixa egen mat. ok?...
träffade min familia innan jag åkte iväg, åt lite oså, saknar dem faktiskt .. ibland, mycket sällan men ibland haha. vart som sagt mycket mys i helgen med wille och hans föräldrar oså. sen efter middagstid på söndag så åkte jag till stugan och myste med min familj.

sen idag vaknade jag av en sån jävulska huvudvärk så jag fick så lov att stanna hemma, den försvann inte.. somnade om några timmar sen vare bara att kliva upp för att kunna åka hem med mor som skulle in till stan och fixa lite. mådde så illa av huvudvärken så gick och la mig med tablettas men det försvann ändå inte så det är förens nu det har börjat släppa. hoppas den är borta imorn så jag kan jobba, behöver ju pengarna lixom.. så idag har jag inte gjort så mycket, film, sove, fixat egen hemmapizza, osv bara. men nu äre dags att sova så man kommer upp imorn. bäst så. love.


ananas, ruccola, skinka, ost, curry, tomatpure, rödlök, cola och ett kallt glas.

Kommentarer
Postat av: din bästis!

MEN MUMS! vad du är duktig gumman :)

2009-07-14 @ 18:30:02
URL: http://totees.blogg.se/
Postat av: Linda

om du skulle sluta jobba och vara med mig istället så kunde du kanske få smaka, men vetefan alltså;o......

2009-07-15 @ 17:33:49
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0