jag har otur så det räcker heh


Skriv 20 sanningar om dig annars kommer du få otur 2009.
Ditt år kommer att bli spännande om du skriver sanningar som ingen vet om.


1. jag är grymt missnöjd med min kropp.
2. jag vill vara mycket kortare, är ca 170 cm nu. suck..
3. jag har jätte dåligt minne, när det gäller vissa saker.
4. jag har bra minne när det gäller personers ansikte osv. om jag sett en person en gång innan så kommer jag oftast ihåg denna person nästa gång jag ser den.
5. jag har börjat blivit höjdrädd, sorg förfan!!!
6. jag har två stora hemligheter som ingen vet om.
7. jag har typ fler killkompisar än tjejkompisar haha.
8. jag skulle aldrig kunna äta kanin, sniglar osv.
9. jag har ( tyyyyyyp ) varit sjuk hela året nollåtta.
10. jag är en jäkel på att skrämma upp mig själv. om jag går ensam i mörker så kan jag "fantisera" så bra att jag verkligen ser / hör en person hah;d
11. jag har en dröm om att dyka med hajar...
12. ..och åka till afrika på safari i verkliga vildmarken! =D
13. jag är en jävulskt "slarvig" person och då syftar jag på saker som städning, studier, osv.
14. jag vill flytta härifrån, eller till riktiga herntacity iaf, hemifrån..
15. ..dock så kommer jag nog vilja flytta tbx till bondsjön när jag blir äldre och skaffar barn and so on haha.
16. jag har jätte lätt för att börja lipa, kan börja när jag sitter helt ensam och inte ens är ledsen eller nått. sjukt!;P
17. jag är typ "emot djurplågeri", typ riktig päls osv. äckligt...
18. jag är naturligt blond, börjar dock bli mer och mer brunhårig.. suck som satan...
19. om jag fick bestämma skulle sverige bara ha varm(!) sommar året runt. så mycket bättre och roligare!
20. jag tror stenhårt på "ödet" och sen har jag en jävulskt otur, ah faktiskt. t.o.m mina nära och kära säger det. hatar hatar. dock får man ju se det positivt; jag har en bra familj, bra vänner, ordning på livet, inga större problem som sjukdomaar, inte fattig osv. får ändå va lycklig lixom för det man har, eller hur?!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0