one last time


kan ju berätta att vi idag fick nytt schema för typ hundrade gången. eftersom vi valt .. inriktning? eller.. vene om det är inriktningen men vafan jag har ju, som jag kanske tidigare berättat, iaf valt "psykologi/barn-grejset" istället för "idrottsprofil-grejen".. ah som ni märker vet jag inte riktigt vad jag nu valt. men det blir nog bra. fick först en chock när jag trodde vi skulle sluta tjugo över fem en dag. höll på att dö. men som tur vare bara för specialidrottarna, och det är ju inte jag som tur är he-he..

aja, skola idag. heeeela dagen. kom hem och pratade i telefonen i ... tre timmar? ehm rekord?? hatar seriöst att prata i telefon ahah. hatar typ min röst och allt. och speciellt nu när jag har ont i halsen osv. låter som en kråka hah=D as fult.. eller iof, jag låter alltid som en kråka ;O hahaha!
nyss ätit middag och ska troligen snart se på modo - timrå, ni med va? jo hoppas på det haha=D sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. troligen försöka sätta mig med skolarbetet. redan fullt upp =/. ska skriva en uppsats om hur min "tonårsperiod" har varit och är, ah den är ju faktiskt inte slut än hah =D känns jävulskt .. hemskt. men som tur är så är det bara lärarn som ska läsa. tänker inte direkt läsa upp den, a big no! och sen även svara på massa frågor och sen skriva nån konstig artikel om sägner, ja mena hm.. sägner? haha =D känns grymt tråkigt. men har faktiskt börjat! duktigt av mig tycker jag=) men nu ska jag iaf kila vidare. pussbyehej

ni vet att man inte ska lita på allt man hör och läser va?
tex som vissa herntabloggar. idioter är ni isåfall haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0