and easy you failed


I torsdags vart det ingen träning för mig, kände mig inte alls på topp så åkte och kollade istället. men ska försöka va med nästa vecka, tappar ju så jävulskt mycket. hände dock inget speciellt i torsdags förutom skola, lämnade in datorn (igen) osv.
igår (fredags) så vare först skola, svenska; bild; lunch; ios (såg på film i två timmar, så gick över en timme så nu är man ledig på denna timme nästa vecka, hur njut är inte detrå?!). sen hem och bara typ softa, åt mat, sen kom en seg unge och uppehöll min kväll. trevlarns. sen sova i flera timmar så man är på g idag hahaha.
ska snart åka fixa till mig och äta sen vidare för att se våran match som är klockan fem på öbacka ( ses där!!). sen när den är klar är det till några tjejer och festa litt troligen. sen får vi väl se vad det blir men ska iaf kila nu så jag hinner med mig. pussbyelovers


(till dig som komenterade: tyvär så har jag ingen bild på håret från balen på denna dator och den jag har bilder på är inlämnad så det kanske kommer senare isf;p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0