hej tvåtusennio


heeeeeeeeej på er folks! vart slutet och startet bra för er? mitt vart faktiskt ganska bra :) dock lite segt vissa stunder men det gick ju förfan! började med att jasse kom hit. lagade och åt mat. gjorde iordning oss oså. drog vidare till en fest med både roliga och knepiga personer. vetefan vem som fick idéen att ställa en plastbunke på spisen men? nån smart jäkel. det rök ju inte eller så hah. sockerbitar i glasen ( för att få alkoholen i blodet snabbare för den som inte visste ) and so on. aja sen så drog man till nån ful fest i skogen nånstans, i brunne i think. drog nästan lika snabbt som man kom dit. in till stan, ny fest nästan, kallt ja... drog till snarkarn och sov där. sov inte på typ hela natten, nej det blir ju så när jag druckit. as piig lixom. men somnade väl lite då och då. klarvaken klockan tio. kolla på när snarkarn sover. drog hem klockan sex och åt middag och såg sedan på Victorias Secret fashion show som faktiskt va kul att se på. dock så missade jag de första fem min menmen. usher gjorde ju typ allt dock!=D grymt bra. ni kan ju kolla nedanför för att se "part one - Glamour Goddess". sen har jag bara typ suttit här och drygat. försökt blivit trött men det verkar inte som att jag blir det nå mera så ska ändå försöka gå och sova nu så man inte är helt död imorn. pussbyee

ps typ. man skulle ju inte gör gaaaaaanska så mycket för att få se ut som tex heidi klum, adriana lima, marisa miller and so on.... nejrå....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0