and i'm ok when you're around


hallå i stugan. vad händer i stugan? i min stuga har precis en film slutat, never back down. sett förrut, men grymt bra ju, min typ av film haha. dock nästan lite för mycket slag osv menmen. igår vart det ändrade planer iaf. åkte upp och kollade på matchen med jasmine och alina, ibc vann med 7-5. sen drog vi med oss celina hem till kim och några andra och hade såkallad "klassfest". drog sedan vidare på en annan fest och sedan vidare till mat. sen drog man till snarkan och somnade runt tio på morgonen? har sovit tre timmar idag jag. dock är jag inte det minsta trött. känns inge vidare ahah. kom hem idag runt sex och satt mig och åt och sen bara kollat på film oså. yes skola imorn då. nytt schema och allt. gah. imorn blire skola till runt tre halv fyra? vene men långt iaf. sen hem och .. plugga. inte klar och har lite att göra måste jag nog dock säga! så nu ska jag ta en dusch och sedan hoppe ner i sänga. pussbyelovers
btw, nej jag vetefan vad jag garvar åt på bilden nedan men. alla är ifrån i lördags, "lånade" dem så heh hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0