när utsidan blivit tråkig


haha förra inlägget tog ett tag kan jag ju säga! dock eftersom jag är sjuk ( som satan just nu ) så har jag inte så mycket bättre för mig. men ska snart ta en ( skön och varm! ) dusch och sedan se på en film och äta mat. mumme. dock känner jag ingen direkt smak menmen. hellre mätt i magen än inte lixom. ähm... aja. inte gjort något speciellt idag, bara tagit det lungt oså. dock ikväll funderar jag på ( om jag nu orkar, sjukkk ) att ha filmkväll med nå bruds men vi får se. ska försöka fräsha till mig lite först och se om jag verkligen orkar... hoppas hah=D

igår som sagt så va jag i stort sätt bara däckad på soffan och här då. kul lördag lixom. och i fredags så var man blandannat på bio med jasse och såg på "the day the earth stood still". dock varen inte så jäääätte bra men det gick ju att se på lixom. sen så gjorde vi inte så mkt speciellt. men kul kul. dock så förfrös jag rumpan av mig när jag trodde bion började en timme tidigare än vad den gjorde. smarttjej...

imorn äre måndag och bara .. två dygn kvar till skolan börjar på onsdag. vill ha lov. vill ha sommarlov! fatta va skönt. men iaf så ska jag göra lite saker imorn. bl a lämna in min dator som inte vill funka riktigt, klippa av mig allt hår ( sorg =/ ), kanske fixa med skitlegget som aldrig vill bli klart oså. men iaf. och jag ska även in på sjukhuset igen och kolla mig, kanske ny pencilin igenrå? s-o-f-t. dock så är jag sjuk x2 nu.. eller vad man ska säga. ska inte äta pencilin för att jag är förkylld oså direktr haha=D men det kanske behövs där också.. aja ska duscha nu and so on som sagt. pussbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0