in red and white, like a nurse


första skoldagen igår. sjukt dryg. började åtta och slutade typ två, egentligen halv fyra men vart inte så som tur är. drog sedan till s och sen gjorde jag inget speciellt på kvällen. förutom att försöka få igång min dator som jag fick tbx samma dag, men ah den är fortfarande cp. men sitter på den nu och detta funkar, men inte msn som sagt. aja. ingen datanisse direkt haha.

idag så skulle jag börja skolan klockan tio men innan det så skulle jag va på sjukan klockan nio som sagt. förjävligt drygt när man väl har sovmorgon. men när jag va klar där kände jag mig inte direkt på topp så drog hem och tog det lungt istället. skönt men jävulskt tråkigt och drygt. skulle slå på nån film på denna dator och såklart så funkar inte det?! dock så fick jag trösta mig med en burk cocacola. grymt gott, så mycket godare när det är i burk, tycker jag iallafall. =D
såg på tv, sov, tv, sov, tv, sov, middag, sov, såg på modo som vann med 5-2 ( om jag nu minns rätt ). hehe. som sagt. dem vinner alltid när jag ser. sist jag kollade var modo mot färjestad, och dem vann då? JA. så får väl så lov att se varje match.. heh soft..

dock så har jag precis sett klart a movie, the perfect man, tror jag den heter iaf haha. gullig film faktiskt. eh aja. dock så ska jag ta en snabbdusch innan jag somnar. fredag imorn ju. tagga tagga. dock så glömde jag att ringa och boka nå "samtal med doktorn" som jag skrev om i inlägget nedan. men det fixar sig imorgon. antingen är jag hemma från skolan eller så går jag. dock funderar jag på att gå. lika bra. menmen puss bye hej

btw har härnta bara massa som härmar varandra? ja mena. herntashemligheter, herntabynight och nu även herntagossip.blogg.se? det finns ju säkert ännu mera men=D haha aja försök komma på nått roligare än detdära nu! taggar för en ny "trend" här i herntacity hahahaha.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0