lovetimes with them


för ett tag sedan kom min lillasyster in och frågade om jag ville ha lite glasstårta och jag svarade att jag gärna kan ta lite grann. och sen kommer hon in med ett stort lass. försöker typ proppa i mig nu hahaha! jag såg ut som en frågetecken troligen när hon kom in för hon svarade bara "du, det var mamma som la upp. vi skulle dela och trycka i oss haha!=D" höll ju på att dö. lillplutten är ju mindre än mig, dock äter hon fan mer än mig ;o eller iallafall på sistonde. men det är bra det. hon växer och ska bli lika biff som systern sin. eller hur? ;) he-he. nejrå stackars barn nu ska vi inte tänka så hahaha!

men iaf så sitter jag just nu ( eller innan jag fick glassen iaf ) och skriver på min "tonårsperiod" som jag snackade om i något tidigare inlägg. grymt kul faktiskt. man får ju massa flashbacks haha. både bra och dåliga tider men om man säger dessa ord så kan jag bara minnas lovetime med: gamlagamla trion, gamla trion, fotboll brottning utebandy, lovetimes with them, and so on. finns så mycket man skulle vilja ha tillbaka som försvann. dock har man mycket kvar också :) men som sagt, vissa lovetimes saknar man haha=) typ som "päronloka-glass-toast-sången" eller hur matte och ärtan? fyfan va jävulskt fult=D

aja jag kommer nog inte få i mig denna glass just nu iaf ( gah.. gräddglass desutom, min mage tål inte grädde, mår fan illa typ haha ) så ska väl fortsätta mitt skrivande. det är sånthära som är roligt med skolan. eller ah det närmsta man kan komma en rolig läxa iaf haha. dock var det svårt att börja, man vet ju inte vart man ska börja lixom =D menmen hoppas på ett bra betyg av detta, kämpar som satan nu haha=) pussbyelovetoyou

Kommentarer
Postat av: ärtis

vem vill ha mat?

2009-01-15 @ 20:51:54
Postat av: matte

jag vill ha mat!

2009-01-16 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0