sophia somajo - stockholm calling


lite kort innan jag ska dra vidare. i onsdags så hände inget speciellt, vi hade längdskidor på gympan, as tråkigt haha. i torsdags så vare skola sen drog jag, jasmine och celina på subway och åt. nyöppnat i staden ju, cooooolt hahahah. sen hem och iväg på träning, vart "uttagen" till match som är idag. i fredags så vare skola till klockan elva sen drog jag och ärtan och åt lite lunch och gick på staden. sen hem och äta och sen åka och kolla på ibc's b-herrar vs p92 med ärtan och alina. sedan drog vi till ärtans syster och såg på när blondinbella åkte ur (NJUT RÅ!!!!) och åt litt glass. i lördags gjorde jag inte så mycket, var mest hemma och tog det lungt, mådde lite risigt på dagen men vart bättre sen. åt go mat och såg på film oså sen kom snarkarn och sov här så det va inte så jätte längesedan jag klev upp haha. eller okejrå klev upp runt klockan ett men ändå. ska snart fixa, packa och äta innan jag ska dra iväg på match. hemmamatch på öbacka klockan 17.30, ses inte därdå.

i fredags fick jag nått mail om att det va uttagningsgrej till distrikslaget, dock äre idag det ska vara så jag och övriga i mitt lag som skulle på det kunde ju inte åka. match före träning typ haha. dock så fixade det sig så vi ska åka ner nån annan dag och "visa upp oss" haha. kul kul =) även om man inte kommer med haha. dock äre ju för f91 typ så jag har ju ännu ett år på mig hahaha. gah.. aja ska kila nurå. önska mig lycka till :) dock lär jag bli bänkad/reserv pga inte tränat på lännnnge, bara denna veckas två träningar haha. men man kan ju hoppas ;) puss


jävulskt skön tjej, lyssna vettjajjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0