mitt tvåtusenåtta


eftersom att alla andra har gjort så, så måste jag väl göra lika dant. berätta/visa bilder om mitt tvåtusenåtta. jag valde dock bilder, roligare att kolla på=D speciellt för mig. fina minnen. dock vart det ganska många bilder, men har så många fler! desutom sitter jag på gamla datorn så har försökt fått ihop så många jag kunnat haha=)
liten kort sammanfattning i text rå:
gick i fotbollsklass i nian. spelade innebandy och liiiite fotboll. åkte till thailand. ritade bättre förrut, haha. hade roligt på skolan. hade roligt utanför skolan. träffade sara några gånger. gick på bal och hade grymt kul. skolavslutningen var skön och sommaren därefter var bäst!. åkte till stockholm med anna och lina. var på the voice. festade litttt. fyllde 16 år (coolt..). började på barn och fritidsp på gymnasiet. träffade nya vänner, tex therese på bilden. firade nyår som vart nice.
lite kort sådära. varsegod att se i bilder. blabla vad tråkigt. det var roligare för mig att sitta och garva åt massa bilder man tyvär inte kan lägga ut HAHA! osvosv.

ursäkta bildkvaliten HAHA vart nå cp när jag ladda upp här haha.
 

Kommentarer
Postat av: :)

jag gillar din balfrisyr. har du ingen bild så man kan se den bakifrån? kan du lägga ut den isf? =)

2009-01-17 @ 12:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0