i can give you a gold


he-he-he vilka vann då? jo modo såklart! 2-1 vart det. som sagt, varje gång jag kollar så vinner dem. köp mig ett årskort eller något liknande så ska ni få se på vilka som vinner guld. lovar. helt ärligt.
efter att jag kollat på det så gjorde jag i ordning en kopp med te + honung ( nej det är äckligt, men allt för att halsen ska bli bra ) och sen ett skivat äpple + russin. taggad eller vad? ska fan bli frisk nu. tänkte ta en apelsin men vafan, detdära äpplet såg lockande ut. och ja jag vet, jag är "allergisk" mot äpplen men ett klarar jag av, men sen så dammar det i halsen och svullnar upp i hela ansiktet och blir alldeles varm, and so on. mycket äcklig känsla. vissa äpplen går bättre än andra också. sjukt konstigt menmen.

imorn så börjar man klockan åtta och slutar tolv. vet ni hur soft det känns?! dock synd att vi inte har någon idrott ( därför vi slutar tidigare ), hade vart kul att se våran klass på skridskor HAHA! gah ... fast jag är väl inte mycket bättre men ändå he-he... vene riktigt vad som händer efter det, men har som sagt lite plugg jag skulle kunna sopa undan. fan va skönt. sen träning på kvällen, i hope so iallafall. längtar och är taggad. men vi får väl se. olika trött för varje dag så svårt att veta om jag orkar. menmen ska ta en dusch och sedan sova. pussbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0