för vig för mitt eget bästa


en jävulskt dryg dag måste jag nog säga. först så kommer man på skolan klockan åtta och har lektion i tre timmar (!) ah ni läste rätt. tre timmar. dock så tog jag och therese en prommis hem till henne för att lätta på rumpan från stolen så den inte skulle fastna. tur det lixom. sen hade vi matte i en timme direkt efter så jag slutade klockan tolv.

åkte hem, gjorde lite mat och tänkte börja plugga men va så jävulskt trött så jag gick och la mig och vaknade en och en halv timme efter. så vart inge plugg idag. tyvär. men orkade inte. helt slut haha=D. sen vart det typ middag och sen åkte jag och kollade på träningen. nej ingen träning för mig =(. och nu sitter jag och ser på the guru, jävulskt ful film hahah! efter filmen blire en dusch och sängen. skönt att sova, och kan behövas! idag så slutar jag med ena min pencilin kur, bara tre dagar kvar för den andra. men sen är jag klar, eller ah tillsvidare haha. men nu böjar the guru igen så pussbye




för vig för mitt eget bästa, eller hur? hahaha ah jag vet att bilden ser lite skev ut. men skulle
visa alexander att jag kan he fötterna bakom huvudet haha. idiotas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0