finally time to revenge


har precis sett klart American gangster som gick på tvn idag. grymt bra måste jag säga! älskar såna dära filmer! jag vart ensam hemma ikväll. inte mått nå bra alls av medicinerna jag äter just nu. känner mig grymt svag och allt. jobbigt läge men det är bara att köra på. rolig lördagkväll lixom. not. hoppas det kan gå över snart.

imorn är det match i think, men jag kan varken vara med eller kolla, för det är bortamatch. it's sucks. men får väl hålla tummarna att det går bra. gah vill börja träna snart igen. taggar till nästa vecka!!! för då ska jag fan va med även om jag är sjuk haha.
och vetni? jag spelade ju inte fotboll i somras pga sjukdomar, ingen motivation, osv. men jag funderar på att börja igen. dock ska jag nog byta klubb isåfall. ska bli så grymt kul, om jag nu får börja spela med det laget jag tänkt mig iaf haha, det är ju frågan=D heh. näe men man kan ju hoppas på att det skulle gå för sig och att det blir bra så! för älskar att spela. grymt kul och allt. känsla lixom haha.


jag för två år sedan i bik sk. bästa året någonsin.

Kommentarer
Postat av: trogen läsare

vilket lag ska du byta till?=)

2009-01-11 @ 12:25:02
Postat av: Linda

det får ni veta längre fram haha=)

(troligen är det lina va? haha!)

2009-01-12 @ 18:59:36
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket lag ska du byta till?=D

2009-02-04 @ 12:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0