be brought before the court


har inget speciellt för mig just nu för sitter och väntar på gomat! så kan ju berätta hur min dag vart även om ni vet den i stora drag redan. men vaknade runt klockan tio - dusch and so on. åkte till frissan som klippte mig bra faktiskt så jag vart nöjjjjjd och det är ju ovanligt som sagt (!) haha. trodde hon skulle ta mera på längden men som tur är så gjorde hon inte det. köpte en ge-volym-i-håret-pullver-grej som ni säkert känner igen, dock glömt namnet men kan ju skriva det sen om jag kommer ihåg det haha...... men iaf håret ser typ likadant ut typ.

åkte sedan till nån snubbe och lämnade dator så jag kan börja använda den ist, sitter på "familjens dator" nu satt. sedan hem en stund för att få i mig lite frukost/lunch oså. sen åka till sjukhuset - tog massa prover, pratade med doktorn, satt och vänta, tog nya prover, blabla. till sist så fick jag två pencilin kurer som jag ska äta nu. sen ska jag komma tillbaka på torsdag för ääääännu mera prover (kul...) och sen på fredag ska jag ringa han och berätta hur jag mår osv för medicinerna osv är ganska starka (kul...). men iaf, hoppas det går över nu. plus att jag har grymt ont i halsen gör det ju inte bättre...

men snart blire god mat och efter det kommer nå brudar till mig så ska vi mysa lite. skööönt och kul, kan behövas efter idag!! men ni får hare så bra :) och hoppas ni är glad att jag börjat ehm.. skriva lite mer igen haha. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0