a new world, just for me


så jäkla skönt med helg! eller håller ni inte med? själv så åkte man till skolan klockan åtta och hade svenska; bild; lunch; ios, så då slutade man klockan ett. efter det drog man till stan med jasmine och celina. fika and so on. hittade ett linne, jätte kul he-he-he... drog hem och fick gomattttt rå. drog sedan och såg på ibc's herrar som hade match och som även vann med 8-2, om jag nu minns rätt och det är ju frågan det.. och nu ah.. så sitter man här och funderar på livet ..... not =) ska väl sova snart så man orkar med morgondagen. vetefan vad som kommer hända men nånting får man väl hoppas på hah=D som sagt helg ju ;) men nu ska jag återgå till det jag nu gör haha. puss

btw så fick jag tillbaka min hemtenta om nå barnpsykologi eller vafan det nu var ( he-he ) som jag säkert berätta om förrut. och vetni? ... trumvirvel ... fick mvgggg! asså fatta jag?! mvg? det är ovanligt=D grymt stolt över mig själv. och fick även stort beröm på bilden idag, bra dag eller vadå??? =) ja vafan. bäst att gå och lägga sig (not) innan det vänder. imorn blir nog en .. jobbig dag om det blir så planerat som jag tänkt. aja.

Kommentarer
Postat av: matilda

grattis till mvgt! vad roligt=D

2009-01-10 @ 01:33:42
URL: http://matildaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0