pang i rödbettan lixom


oj, det var då ett jäkla bra tag sedan jag skrev här. pang i rödbettan lixom. men det har väl inte hänt något speciellt egentligen. tränat innebandy (vi blev även fotade så vi har nån lagbild osv till hemsidan), pluggat (vi har haft otroligt mycket på sistonde), vart med lite personas osv.
men kan ju berätta lite om helgen iaf, lite mer händelserik än vad övriga dagarna har varit. i fredags så gick jag och fikade med några tjejer efter skolan och sen gick jag till s och sedan hem och åt lite innan det vart bion Changeling med ärtan, mimmi, maxim och namme. hann även se hur jävulskt högt cityjam(p?)et va som va här i stan under helgen, skulle aldrig våga åka där, våga ens stå där uppe haha.
dock så åkte jag tidigt på lördagen till östersund och spelade match, sov över på nått hotell och åkte sedan dagen efter till krokom och spelade match även där. förlust mot östersund och vinst mot krokom, godkänt måste jag medge. kom hem runt åtta på söndag och då därefter började ju nya Beck så då vart jag ännu gladare. och denna vecka har inte heller hänt nå spec - träningar, mkt plugg, vart med några, osv.


man ser ju inte lite blek ut?! ska vägra stå nästa gång brevid de brunaste=D

Kommentarer
Postat av: B.

Hej, vad tyckte du om Changeling?

har övervägt att se den ett flertal gånger men aldrig blivit av, är den värd att se? :)

2009-02-06 @ 14:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0