breathing your love nana


och ni tror inte jag missade matchen eller?! ja ni vet vilken jag pratar om. peter foppa forsbergs comebackkkkk!!!! skulle precis åka till träningen när jag hörde min fader skrika (menar verkligen skriker!) av glädje och ah .. då vare han som hade gjort 1-0 målet!!! asså fatta .. dessutom så missade jag målet också =( sen när man kom till träningen vart man mött med "SÅG DU FOPPAS MÅL LINDA?!?!=D" "ehm.. nej=(". menmen kul att jag missade hans (även) tvåhundrade match i modotröjan. hata livet nurå hahaha......


när han spelade i colorado var han stor. då kollade
man verkligen på matcherna haha. fyfan för grym.

mja iaf som sagt så har jag vart på träning. tänkte påminnnna lite om att det är match på öbacka kl 16.30 på lör för den som vill se. är liiiite taggad må jag dock säga haha. har även haft skola från tio till tre typ. sov tre timmar i natt så det vart verkligen inte min dag måste jag tillägga. träningen gick as dåligt. orkade ingenting... gah.. natten innan sov jag 4,5 h. kul liv lixom. känns som att jag är orolig för nånting, men vetefan vad egentligen. nått är på gång helt enkelt haha.

vad ska ni göra till helgen då? alla <3-dag på lördag ju! ehm vad ska jag göra?... ingenting än så länge haha. alla är ju med sina lovers, och jag rå? typ familjen eller vadå?! haha jaja. det blir nog bra. har ju dock match på lördagen också så på fredag blire nog inge speciellt vad jag vet om ännu. men ni får ju ge förslag om ni har något ;););)
dock så ska jag väl kila vidare. pussbyelovers

undrar fortfarande vad jag egentligen tänkte på. men man lär sig genom misstag.
bara att fortsätta med några flera. vill du skapa misstag med mig?

Kommentarer
Postat av: jassen

jag skulle älska att skapa misstag med dig!

2009-02-13 @ 19:09:08
URL: http://jasminedennyablondinbella.blogg.se/
Postat av: lindaaa

du och jag skapar alltid misstag and so on <333

2009-02-13 @ 23:15:10
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0