love love love hate love


glad alla <3-dag på er .. i efterskott. ja klockan har ju hunnit slå över tolvslaget satt. men bättre sent än aldrig som sagt. hur har eran varit dag och kväll varit då? i hope on much love for you. själv har man mer haft en .. tävlande, butter, blond, familjekärlek, lycka dag. ah jag sammarfattar min dag lite fort för funderar på att krypa ner i min älskade säng .. lonely haha. jaja stark så klarar det hahah.

men iaf så startades min dag med många funderingar, om allt mellan himmel och jord. vaknade runt halv tolv och låg kvar i sängen och funderade tills klockan hann slå ett halv två. gick upp och åt lite fika/lunch medans man kollade på sport med fader som taggade för modo matchen idag. han skulle visst till övik och se live. kul att jag aldrig kan se de matcherna. hata livet lixom. packade sedan väskan för att åka till match klockan tre.
fick skjuts av en glad moder som precis kommit hem från min mormors gamla hus där hon hade sålt mormors gamla vävstol. fan va jag kommer sakna allt. har en matta här hemma i garaget(?) som jag alldeles själv har vävt. hur bra är inte det gjort lixom? applåder till mig tack.
aja sedan for man som sagt till match. vi förlorade. spelade bra men ändå så grymt dåligt. speciellt jag. ibland gick det as bra och sen gick det as dåligt. vetefan vad jag höll på med.. men sen så bjöd mor på donken mat (ehm det sitter fint i magen efter att ha kämpat en hel match?.. ja det göre!!). min <3-kväll vart inge speciell. bara suttit och kollat på tv, pratat, kollat i massa kataloger osv med moder och syster. även fader en stund men när han kom hem från matchen så skulle han iväg för att fira nån kompis. men jaja. ska som sagt sova nu. pussbyelovers

psss. fick "två presenter" idag. haha. eller vad man nu ska kalla det. hela laget fick en ros efter matchen av våran tränare (aw tack) och sen fick jag en sak av min fader som jag kan visa imorgon eller  något liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0