love to mum and mums mum..


det är fredagen den 13de idag.
det märks. min dag var perfekt på alla sätt och vis, i början. började klockan åtta med svenska, avslutade lektionen med massor av fika som vissa hade bakat oså. sedan lektion som va att vi skulle fjanta oss med teater. sedan biggan för mat. en lektion om vad vi skulle ta med oss till månen. bara fjantlektioner hela dagen. det gillar vi!! sen så skickade min moder sms om att hon va på stan. gick ner och kollade runt lite plus fika på wirströms(?). något gott och något fet jag har blivit idag av all mat? love to mum.

sen hem och då vände precis allt. fick veta det då. kommer sakna dig så jävulskt mycket. kvart i åtta imorse. man vart helt tom i kroppen. kommer aldrig mera få träffa dig. kan inte ens tänka mig den tanken. älsklings tanten min. rip. love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0