heaven on earth


inte min dag idag helt enkelt. hatar denna dag. pluggade inte som jag hade lovat mig själv att göra. städade inte heller som jag hade lovat mig själv och även min mor att göra. gick inte ut på en prommis och massa andra saker som jag lovat mig själv att göra. dåligt gjort alltså. dock så ska jag ta en skön och varm dusch nu och krypa ner i min nästan nybäddade säng och försöka sova så jag kommer upp imorn. måste till skolan. helvete vad jobbigt det vart nu. pussbyehateyou

förresten min inte-min-dag började redan igår. hade varit duktig och tagit ut sängkläderna osv på altan för att få luftas osv ah ni vet. på dagen! dock så glömde jag bort det efter ett tag och sen klockan tolv på kvällen kom jag på att jag inte hade nånstans att sova? kul att gå ut i trosa och bh och hämta in grejerna och även sedan bädda om allt! gick inte och la mig glad kan jag ju säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0