he see me one time and easy you lose


åter en ny vecka. bäst att börja veckan med ett inlägg kanske. även en ny design som ni ser. har suttit och jävlas idag som satan. inget ville gå som jag ville. så nu orkade jag inge mera så den får väl se ut såhär ett tag till framöver. har dock fått mycket .. ja vad ska man kalla det, inte beröm men ah .. fått komentarer om att den va snygg iaf. tack A för att du tog picsen hahaha (de är för övrigt från i lördags, feeesttt). dock så förstör mitt program så det blir as dålig kvalé... men aja det funkar ju..

vad hände under helgen för er då? på fredag va jag med jasmine och mimmi som sagt. i lördags vart det fest med de tvån och ah massa andra också rå men. mycket kul måste jag tillägga. speciellt för mig som inte vart ute på ett väldigt bra tag. dock äre ju mycket roligare då :). sov hos snarkarn så vaknade där så han underhöll mig dag på söndagen. sen hem och äta och åka till sundsvall för att träna. ah fick ett mail för ett tag sedan om att det skulle bli en till träning för distriksuttagningen. mycket kul. dock så var träningen i ca två timmar och 40 min, trött när man kom hem kan jag ju lova haha. får veta i veckan om man blev uttagen till följande träningar eftersom de skulle visst börja skära ner nu på folk. men det blri nog inge av för mig :)

aja. har bara varit hemma idag för mådde inge bra imorse. och inte under hela dagen heller. känner mig fortfarande lite illamående och feberaktig. men det är troligen inget farligt haha. men ska väl försöka gå till skolan imorn om jag inte känner lika dant vill säga. så jag har inte gjort nått speciellt som sagt. suttit här och försökt fått ihop allt. medans lillasyster och hennes kompis har sprunge runt och härjat. ah de var ju lediga idag eftersom de fortfarande går i grundskola. själv går man på gymnasiet och vi fick inte vara lediga .. eller jag vart ju typ det ändå haha. dock så ska vi va lediga på måndagen efter sportlovet så vi får en till dag på sportlovet, vene om jag ser det som nå positivt? jag tar hellre en ledig dag nu .. imorn skulle vara väldigt skönt haha.

dock så ska jag gå och plocka undan lite så min mor blir glad på mig. sen funderar jag på att se på en film eller liknande :) ska även packa för imorn om jag ska till skollllan. mina inlägg blir alltid så långa? vafan gör jag för fel/rätt för att det ska bli så gahhh haha. pussbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0