ugly girls


fyfan va jag hatar allt just nu haha. hata snön, hata skola, hata härnösand, hata allt.. ge mig sommar med mycket värme! klarar fan inte av nå mera kyla..... gahhh sur haha....
dock äre ny vecka och nya tag? haha eller inte. var hemma idag. hade gjort mig klar och skulle precis springa till bussen. nej jag orkar helt enkelt inte. varför är jag så jäkla tom? haha ja det känns som så. saknar nånting, men vetefan vad. dock så hade/har min syster magsjuka troligen också satt. hon och jag har vart hemma idag. suttit i samma rum och själv har jag hoppas på att få magsjuka.. fin tanke lixom haha..

men lördagen vart väl ganska bra.. eller.. nah den dög snarare. drog till anna först där det va massa. mycket kul där. dock så fick vi för oss att dra ut till nån lodisfest ute i bushen? inte lika kul. åkte därifrån efter ett tag och drog till malin och satt där i några timmar. inte heller så kul. ringde efter skjuts och kom hem runt .. halv fem om jag minns rätt. sur och förbannad haha. söndag vart en lugn dag. städade lite, såg på beck, osv. mys. slut på historien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0