this ain't sex


måndagar är bland det tråkigaste som finns. hatar helt enkelt. skola till sent sen hem och fixa nån powerpoint grej som jag hade blivit rejält nöjd med och vad tror ni händer .. jo självklart glömde jag bort att spara.. hata. så då struntade jag i allt och såg på film med mannen i huset, första Arn filmen.

tisdagar är inte så mycket roligare, dock är det träning så det funkar. hade även sovmorgon till elva den dagen så det va vääääldigt skönt. träningen gick sämst men vafan.. har ju mina skääl också just nu satt.

och idag, onsdag, så vare först skola till två och sen har jag bara varit med theres. fixa middag, kollade på hennes träning, pratade och ja lite allt möjligt. förlorade även i kortspel med lina och nån till. haha. blä. va hemma runt nio så fixade lite fika och bara sett på tv. skulle egentligen fixat powerpointen men orkar inte just nu.

hare hänt nå mera? nah.. eller fick veta att det snart är begravning för min kära mormor. fattar det fortfarande inte. och sen så orkar jag inte lägga in nån bild ( just nu iaf ) men fick en modo-tandborste av min fader. sneeelt? hahha=D för gulligt. pussbyyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0