nobody's perfect


mmmlördag. mmsovmorgon. denna dag har jag inte gjort nånting! såjäkla skönt. ätit maltesers och vatten. en äkta lördag. helt lonely hemma också, sjuk skönt. så ska snart gå och duscha osånt skit. sen blire fest ikväll, så får väl se kvällen slutar hah..
egentligen har vi borta match idag men i torsdags så stannade jag hemma pga hade lite feber och en jävulska halsont. så ingen skola och då vart det även ingen träning. och då kändes det ingen ide att åka lååångt iväg för match när man inte är på topp. men får väl hålla tummarna.

igår vart en softar dag helt enkelt. skola till klockan ett. stan och fika med några tjejer. när man kommer hem får man höra att mor och far vill bjuda på mat ute. så visst följde man med på royal och åt. dock så träffade vi några kompisar där till mor och far så efter ett tag följde vi med dem hem ( ja även jag, vene varför hah ) och lirade guitar hero eller vare heter osv. as kul haha. sen efter ett tag drog jag hem och softade med potatisarna istället. orkade inte vara kvar där haha.
men som sagt så ska jag kila vidare nu har lite att fixa med satt. pussloverss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0