i just like that


nu äre ä-ä-äntligen helg. fan va skönt det är. dock har jag inget speciellt planerat mer än att jag kanske ska på nån distriksuttagning med innebandyn, men får se, vene om jag orkar. dock äre på söndagkväll och då har jag väl inget bättre för mig så ah .. får se som sagt haha.

men första "helgdagen", idag rå, börjades med skola från klockan åtta till ett. är grymt nöjd med mig själv just nu. vi har som sagt haft ganska mycket med skolan och jag har inte hunnit klart med allt vi skulle ha gjort. men en sak vart klar idag och inlämnad i tid också! mycket bra mycket bra! har skrivit sex stycken uppsatser om "vägen till den jag är" haha. ah sitta och skriva om sig själv lixom. inte så svårt egentligen, men ändå svårt. hoppas på ett bra betyg när jag faktiskt har lagt ner lite tid på denna uppgift.
sen var jag med sovarn och kom sedan hem vid 5 då det vart middag. mammas hemmapizza, nååågot god :). ska väl snart fixa till mig lite för märkte nu att jag hade typ mascara runt hela ansiktet? så gåre när man får kuddar och annat i ansiktena. sen ska jag dra till jasmine och mimmi. ska väl se på film osånt. men nu ska jag hitta på nått annat .. ah .. göra mig klar. btw, till du som komenterade, filmen Changeling är väldigt bra enligt min åsikt iaf. pussbyelove


Kommentarer
Postat av: benji

sovarn?!?!?!

2009-02-06 @ 21:03:51
Postat av: B.

Okej, tack!

Då får jag ta och se den :)

2009-02-07 @ 15:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0