nu är det dags för fredagsmyyyys


är det bara jag som hejar på calle i idol? verkar som så iaf haha. alla tjejer verkar heja på erik och killarna på tove. menmen ibland ska man vara lonely. tyckte dock marriette (eller hur hon stavas) skulle vinna! men hon åkte ju ut satt..

aja som sagt så blev det fredagsmys för mig ikv, ser på idol, lägger in bilder som ni sett, funderar på livet och trycker i mig godis. så det ska vara. ska även plugga..... fast inte börjat än heh. blir snart.

varför jag är hemma och har fredagsmys med mig själv är för imorn kvart över nio kommer några och hämtar upp mig för då äre att åka och spela match lååångt bort. kommer inte hem förens sju/halv åtta. då blire att snabbt fixa till sig oså sen dra på utgång. hoppas denna blir roligare.

aja nu fortsätter idol (HEJA CALLLLLE!) och ska plugga rumpan av mig (stort prov på måndag som jag icke kan, jäkla psykologi..) loveee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0