jullov


fyfan va skönt med jullov! den är verkligen efterlängtad må jag säga. fick även veta att jag fick vg på psykprovet så är väldigt nöjd! :)

men iaf så skulle jag skriva ett inlägg igår, men såklart dog precis mitt internet då, lyckat.. men vad som hänt sen jag sist skrev va att efter match så hade vi, en rolig lagfest enligt mig iaf :) synd bara att vissa av oss inte kommer in på krogen som sagt men annars. sen kom wille så sov med han, sen på söndagen vart det bio, såg luftslottet som sprängdes.

va med wille till tisdagen för då pluggade man inför ett prov vi hade på onsdag. och efter skolan så åkte jag och mamma för att köpa julklappar osv. hittade dock en julklapp till lillasyster, men även ett linne med "nitar" på och några armband till mig. hittade även nå julklappar till mig själv som mamma köpte heh.

och idag så fick vi lov efter att vi slutat. eller egentligen har vi "julavslutning" ikväll men jag har träning så går på den istället, ska även se på herrarnas match satt. så nu ska jag dra på mig lite kläder och kila iväg. looove.e


från lagfesten. haha "bressssa på fingrarna tjejer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0