blossa apelsin


                         
vart utgång i lördags. det sög. började hos kim med några tjejer sen drog vi vidare men där sög det så då drog vi vidare till nästa ställe men där sög det också fast stannade kvar ändå. efter allt så kom wille in till stan och sov här. sen åkte vi hem till han på dagen under söndan och sedan åkte vi och hans familj till kramfors och åt. gick på den lilla skyltsöndagen som fanns just då haha.

sen vare skola på måndag, wiho... hade prov, gick sämst så tror inte jag klarade mig.. och hade även utvecklingssamtal, gick ganska bra tycker jag. sen övningskörde man litttt och sen vart det glögg, ost oxh kex, bakelser, osv. mysigt ;) måste för övrigt tipsa om Blossas apelsinglögg, förjävligt god :) heh...

och idag hade man sovmorgon till typ tio och då vare idrott och sen en till lektion. stan en snabbis med jasmine. köpte litt karrrra så man kunde plugga när man kom hem. snart ett stort prov satt. gått bra men nu ska jag klä på mig för ska på träning. inte tränat på två veckor så ska tare lungt idag;P.. men iaf bye... love.
blir lite bilder sedan kanske heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0