'blondiner är snyggast'


jag ska bli blond igen... helvete va tråkigt att vara brunett.. fast får väl dras med detta hår ett tag till. men till sommaren blir jag blond igen, baaara så ni vet heh. som anna anka har sagt "blondiner är hetast, snyggast och alla vill ha dem. brunetter är så jäkla fula, allesammans" dock håller jag inte riktigt med, inte i sån stor utsträckning iaf haha ;) men hej blondin igen! snart i hope.... love.

såg jag ut som Megan Fox skulle jag aldrig färga håret blondt. men nu är man ju född till blondin haha.


Kommentarer
Postat av: Kyyrille

kollar ni på megan fox måste ni vilja vara lesbisk och vilja ha henne! damN!

2009-12-23 @ 00:33:14
Postat av: liiindddaaaassaaa

haha cp.....

2009-12-23 @ 14:27:28
Postat av: Kyyrille

är inte alls cp:(

2009-12-30 @ 03:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0