21 dagar kvar


igår vart det skola, eftersom det va äckelmat gick vi och delade på nå pizzor. mycket godare heh. sen fick jag veta vad jag ska få i julklapp oså haha. näe men hade en stor diskution om hur vi ska göra i min familj med datorerna/tv osv. min bärbara är ju inte den bästa, internet osv är sämst så antingen fixar vi den eller så ska jag få en ny + jag ska få en tv i julklapp, känns bra känns bra heh.

och idag hare vart en lugn skoldag. och som det ser ut nu så verkar jag ha 7 prov/uppgifter som är som prov att göra innan jul. känner mig något stressad. hoppas vi flyttar på några som vi pratade om idag ;s annars blire nog inge bra. drage i mig lite mat så ska snart åka iväg på träning. sen blire plugg plugg plugg. fyfan va tråkigt liv. typ plugg och göra ingenting typ haha gah.. aja kila. love.

nu börjar vi räkna ner för övrigt! 21 dagar kvar hehhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0