the summer is right


hah gah mitt sommarlov vart verkligen inte som jag tänkt mig.. men ganska skönt ändå. de senaste dagarna har jag vart på mässor, vart i stugan, åkt vattenskidor och båt, badat i poolgrejen, solat, haft främmande och bara allmänt myst! hade glömt hur skönt det är uppe i stugan. men det är nog mest för att wille har följt med och vart där med mig oså. annars hade man nog fått det ganska tråkigt / ensamt oså haha. internet är lite kasst där ute så har inte orkat blogga nått men bättre nu än aldrig. här får ni se lite ofixade bilder ( ja ofixade för orkar inte trixa oså nu, hinner inte haha ) nu när jag kommit hem en sväng innan man åker tillbaka. btw gissa vad jag ska göra på lördag haha... säger bara tomas ledin ha-ha-ha.... men kila nu love


jag som är bakarnnnnn mummeeee
stugan(orna). de två närmast är nya osv.


badning på g i "poolgrejen"..

vattenskidor och båtåkning

far min åkte iväg själv en sväng (?...)

lillasyster hopparrrr-r

far kommer tillbaka......

kolla vad stor svanungarna har blivit! sen den förra bilden jag la in:) dock är det bara två ungar nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0