the last summer trip


det senaste inlägget är sen 14 augusti och idag är det den 20 de. så tar det lite snabbt sådära så blir det mycket lättare.

15/8 lördag städade jag i stortsett hela dagen och packade och grejade inför resan. sen kom wille runt klockan sex och sov här.
16/8 söndag packade jag färdigt allt, myste med wille och fixade mat oså. försökte få hem ett spel att funka, men då la precis internet av satt.. sen åkte vi till han runt klockan sex/sju. han packade och sen vart det film oså.
17/8 måndag så klev vi upp runt sju för att äta frukost och sen tog vi bussen klockan åtta med willes mamma och mormor till stockholm där vi sedan klev på viking line. när vi kom på va klockan runt fyra så då vare att duscha och fixa sig för att äta go buffé oså. sen gick vi runt och kollade lite, taxfree osv.
18/8 tisdag så vaknade vi ganska tidigt och åt buffé frukost och sedan gick vi iland i helsingfors och kollade lite i affärer osv. typ som stockholm bara lite dyrare typ :). sen åkte vi tbx till båten och åt mat. träffade några trevliga typer som vi sedan gick till baren med oså.
19/8 onsdag vare dags för hemfärd men innan det så vart det frukost och sista kollen i taxfree typ så. sen åkte vi buss hem till härnösand igen. jag hoppade av i city medans wille osv fortsatte hem till sig. familjen min va hemma så då gick vi ut och åt. sen åkte jag hem och bara tog det lungt medans alla andra va ute haha. va för trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0