sommaren är kort


mja som sagt så har jag varit mycket uppe i stugan nu, vart så skönt, inte velat åka men idag ( igår egentligen pga. 01.38 nu ) så for jag hem för nu äre dags att börja träna igen. har vart sjuk ett tag nu, förkylning och öroninflamation typ. inge skönt men nu verkar det nästan vara över. är dock fortfarande halvt döv menmen... så idag efter middagen så åkte jag hem och släppte av wille på vägen haha.

dock så känns det ganska ensamt här hemma just nu. ingen är typ hemma känns det som. tex flera är utomlands och snart åker några fler jag känner. så har inte haft så mycket att göra typ, lika bra att vara uppe i stugan och njuta av solen då haha. plus att min moder blir otroligt glad haha.

men imorn ska jag och hon åka ner till birsta och köpa lite presenter till min syster och lite annat. ska bli kul. dock tycker jag synd om min syster som fyller år på samma dag som skolan börjar, suckersss hah. sen har ju även innebandyn börjat igen så om jag hinner hem tills den börjar så kanske man drar dit, får se hure blir. men just nu prioriterar jag fotbollen, ett tag till iaf hah..

för övrigt som jag skrev innan så bjöd min mor och far mig och wille på att följa med till övik och se på tomas ledin, ingen som jag tycker är speciellt bra, sköna sommarlåtar men inge mer, men bjuds det så bjuds det haha. så vi och en annan familj åkte dit i lördags. åkte dit lite tidigare så hann gå på stan en liten stund, fick ett par skor och en kofta av mamma. :) men nu har jag suttit och lagt in massa bilder ( över tusen stycken haha ) oså så nu ska jag gå och sova så man kommer upp imorn. love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0