school school school


...och idag är det måndag. ja första skoldagen är avklarad! inge roligt alls med andra ord! vi har ju bytt byggnad nu pga nå renoverings skit, så jäkla dåligt menmen. fick dock veta att vi ska ha apu i fem veckor snart om jag inte hörde fel. började ett idag så tog en lunch på stan innan med therese, jessica och anna. mysigt, var ett tag sedan.

sedan drog man sig till skolan där man fick skåp och ett schema för denna vecka. vill dock se det riktiga som vi ska ha sen haha. dock måste jag byta till nått annat än engB som jag valde, tror jag inte pallar att ha engelska haha. aja dock vart det en väldigt kort dag, slutade innan två så gick inte ens en timme. då träffade man wille så han följde med och tittade på glasögon med mig .. haha ja jag ska få glasögon.. dock behöver jag dem bara när jag ska köra bil, se tavlan på skolan, bion osv, sånt som är långt bort ifrån mig dvs. som tur är..

sen åkte jag hem och såg på nån film och väntade på att man skulle äta gomat som syster hade bestämt pga hon fyller år idag haha. klev upp halv sju för att se henne öppna presenterna och äta tårta sen stupade jag i sängen igen haha. mycket roligt fick hon. så ska väl testa det nån dag hehe. och ikväll vart det sen middag så har inte gjort så mycket, tittat runt här lite och sen har man hållt på att trixa och fixa med pappas inbjudningskort, ja farsgubben fyller 50! men nu äre dags för sängen, en dusch bara så är man klar. love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0